18:54 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پالایشی یکم

محاسبه آخرین ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان ، بندرعباس، تهران و تبریز محاسبه شد که با زیان ۳ درصدی مواجه شده است.
محاسبه آخرین ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان ، بندرعباس، تهران و تبریز محاسبه شد که با زیان ۲۱ درصدی مواجه شده است.
تخصیص ETF پالایشی به سهامداران انجام شد/ اقدامات سجامی شدن دارندگان
نماد برتر- مدیرامور ناشران سپرده‌گذاری مرکزی گفت: تخصیص واحدهای صندوق پالایشی به دارندگان کد سهامداری، انجام شده و دارایی صندوق در درگاه یک‌پارچه ذی‌نفعان قابل مشاهده است.
پیش بینی‌ می‌شود تا ماه آینده بازار بورس صعودی نباشد
نماد برتر- مدرس دوره تخصصی بازار سرمایه گفت: در چهار ماه اخیر شاهد ورود نقدینگی به بازار بورس نبودیم و علت اصلی آن خروج نقدینگی‌های وارد شده به بازار در ابتدای سال بود؛ بعید می‌دانم بازار به این زودی‌ها به سمت مثبت بازگردد و قطعاً تا یک ماه آینده بازار روند صعودی را تجربه نخواهد کرد.
عرضه صندوق پالایشی یکم در فردا تکذیب شد / شرط فرایند معامله
نماد برتر- معاون بازار شرکت بورس ، عرضه واحدهای صندوق پالایشی یکم در فردا را تکذیب و شرط فرایند معامله را اعلام کرد .
سهام پالایشی یکم از شنبه قابل معامله می شود
نماد برتر- مدیر امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی از امکان معامله صندوق پالایشی یکم برای افرادی که حساب سجامی دارند و کارگزار ناظر خود را انتخاب کرده اند، خبر داد.
محاسبه آخرین ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز تا ۱۴ آبان محاسبه شد.
وعده گشایش ETF پالایشی در هفته آینده/ افزایش تخفیف به خریداران رد شد
نماد برتر- معاون سازمان خصوصی‌سازی از گشایش نماد و آغاز معاملات صندوق پالایشی یکم در هفته آینده خبر داد و گفت: افزایش تخفیف به خریداران رد می شود.
افشای سود هزار میلیاردی سهامدار حقوقی‌ وابسته به دولت
نماد برتر-عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با اشاره به خروج از زیان بسیاری از بانکهای ورشکسته بورسی و نمونه‌ای از تخلف شرکت حقوقی از اصلاح ساختار بورس خبر داد و گفت:مسئولانی و متخلفین مجازات می شوند.
وعده دارا سوم در زمان بلاتکلیفی پالایشی یکم!
نماد برتر- درحالی زمزمه های عرضه سومین صندوق سرمایه گذاری دولت به گوش می رسد که هنوز پالایشی یکم به پرتفوی خریداران این صندوق اضافه نشده و این موضوع با توجه به روزهای کاهشی شاخص بورس باعث شده خریداران بخشی از سرمایه خود را از دست بدهند.
تحلیل عسکری مارانی از اتفاقات اخیر بورس و تکرار اشتباهات/ شروط صعود بازار
نماد برتر- کارشناس ارشد بازار سرمایه تحلیلی از اتفاقات اخیر بورس و عواملی که در وضعیت فعلی بازار نقش داشته‌اند به همراه شروط صعود بازار را ارائه کرد.
دو دلیل عدم معامله سهام چهار پالایشگاه در ETF پالایشی
نماد برتر- مدیر امور ناشران سپرده گذاری مرکزی دو دلیل عدم معامله سهام چهار پالایشگاه در ETF پالایشی را تاکنون اعلام کرد.
درد بورس با اخبار مثبت ، گزارش ماهانه شرکتها و گلایه نمایندگان هم درمان نشد
نماد برتر- انتشار اخبار مثبتی مانند تکذیب افزایش نرخ سود سپرده ، لغو قیمت گذاری دستوری فولاد، گزارش ماهانه شرکت ها و و گلایه نمایندگان مجلس هم قادر به درمان درد سه ماه اخیر بورس نشد .
چرا سهام پالایشی یکم هنور قابل معامله نشده است؟
نماد برتر- مدیر امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی آخرین وضعیت سهام پالایشی یکم را تشریح کرد.
چرا سهام پالایشی یکم هنور قابل معامله نشده است؟
نماد برتر- مدیر امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی آخرین وضعیت سهام پالایشی یکم را تشریح کرد.